2010. augusztus 25., szerda

Orvosi (fizikai) okok - Fogászati góc

A bejegyzés tartalma majd átkerül az aloldalra (ld. fenti sor: orvosi (fizikai) okok), ha lesz értelme.
_______________
Rendszeresen járok fogorvoshoz, sőt panoráma röntgeneket is rendszeresen készíttettem az aktuális góckutatások során, utoljára egy éve, mégis csak a napokban derült ki, hogy 2 db fogamon gennyes góc van, már jó ideje. Tegnap mindkettőt ki kellett húzni.
Hogy mik a pontos előzmények, azt nem részletezem. Egyébként gyökérkezelt fogak voltak, koronával.
Az érdekes csak az, hogy bár voltak panaszaim (időnként bűzös szivárgás a fogak felől), és ezekről tájékoztattam is a fogorvosomat, sőt időnként röntgenekkel bombáztam, mégsem világosított fel arról, hogy gócosak a fogaim. Jószándékú fogorvosként úgy vélekedett, hogy amíg túl nagy gondot nem okoz a góc, addig nem nyúl hozzá a koronákhoz, mert a következő lépés valószínűleg foghúzás volna. Ezért aztán kivárt.
(Most viszont már 2 hete súlyos fejfájással tarkított arcüreggyulladás-szerű fájdalmaim voltak, majd lokalizálni tudtam a fájdalmat a kérdéses fogakhoz. Mostanra minősült tehát komollyá a probléma. hmm)

Hogy megáll-e a hajhullásom ez után...?, majd beszámolok róla.

Sem a régi, sem az új fogorvosom szerint (akit szájsebészi minőségében kerestem fel) nem okoz kopaszodást, tartós hajhullást gócos fog, inkább csak a foltos hajhullásért lehet felelős.
Kiderül. A történet azért érdekes... Főleg akkor, ha pozitív a végkifejlet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése